Movie for Life la Kinofest
Joi, 10 Septembrie 2009, Categoria: Festival
Sub deviza
"Afla ca esti bine!", AVON Cosmetics Romania si Kinofest, primul festival de film digital din Romania, organizeaza competitia de scurtmetraje
AVON Movie for Life. Participantii pot trimite creatiile lor pana duminica, 4 octombrie, accesand adresa
AvonMovieForLife.Transfer.ro.
Primele trei cele mai bune scurtmetraje vor fi recompensate cu premii in valoare totala de 3.000 de euro.
Cea de-a treia editie a
Festivalului International de Film Digital Kinofest, programata sa se desfasoare la sfarsitul lunii octombrie (
22 – 24 octombrie), la
The Light Cinema, va gazdui anul acesta o competitie speciala dedicata “Campaniei impotriva cancerului la san”.
“
AVON Movie for Life” provoaca realizatorii romani de film, fie ei profesionisti, studenti sau amatori, la crearea unui scurtmetraj cu o poveste puternica, emotionanta, care sa ilustreze cat mai bine mesajul “Afla ca esti bine”. Filmele trebuie sa fie originale, sa respecte tema concursului si sa nu depaseasca 7 minute.
Creatiile admise in competitie vor putea fi vizionate si votate online de catre public timp de 2 saptamani (intre 5 si 20 octombrie), urmand ca pe 22 octombrie acestea sa fie evaluate de un juriu profesionist.
In final, scurtmetrajele vor rula in deschiderea Festivalului International de Film Digital Kinofest, in timp ce primele trei cele mai bune filme vor fi desemnate prin media notelor acordate de public si, respectiv, de jurati.
Cei care doresc sa participe la “
AVON Movie for Life” pot trimite filmele lor pana pe 4 octombrie prin intermediul canalului dedicat de pe
Transfer.ro -
AvonMovieForLife.Transfer.ro; sau prin posta, pe suport CD sau DVD, la adresa
OP 22, CP 126, Bucuresti.
Mai multe informatii despre “AVON Movie for Life”, dar si legate de celelalte trei competitii consacrate din cadrul Festivalului International de Film Digital Kinofest, “Animatie”, “Fictiune” si “Micromovie”, se regasesc pe website-ul festivalului
Kinofest.com.
Kinofest este primul festival de film digital din Romania. Avand misiunea de a promova artele in randul publicului prin intermediul filmului independent, al creatiei video si new media, Kinofest isi propune sa sustina tinerii producatori si artisti de film, dar si creatiile lor - film, muzica si productii vizuale.
Campania impotriva cancerului la san a fost initiata in 2002 de Avon Cosmetics Romania, reusind pana in prezent sa educe si sa faca constiente de gravitatea bolii mai mult de 80% din femeile care traiesc in Romania. Mai mult decat atat, fondurile stranse din vanzarea produselor dedicate au fost donate catre fundatii, pentru finalizarea de proiecte precum Unitatea “Diagnostic Mobil – San si Col Uterin” si un spital de oncologie modern in Timisoara.
In 2006, sub deviza “1din 8 femei”, campania a ilustrat intr-un mod inovativ faptul ca oricare femeie din opt poate dezvolta cancer la san. Campania a avut un impact foarte puternic, socand prin mesajul direct si a adus rezultate foarte bune in termeni de awareness si vanzare produse dedicate.
Din 2007, comunicarea a fost dusa un pas mai departe, pentru a convinge femeile sa mearga la un control medical. Astfel, a fost dezvoltata campania “
Afla ca esti bine”, purtand un mesaj care indeamna la actiune, pozitiv.